lunes, 19 de octubre de 2009

Google wave en galego

Varios compañeiros webmasters me falaron sobre o Google wave a nova aplicación en rede. Chegoume unha invitación pra que o probara. En un principo non sabia nin como empezar, nin tan siquera pra que poderia valer e me puso bastante nervoso. Un dos meus compañeiros comentoume que toda a información, como fai sempre Google se atopaba en ingles por no variar. Deixando en desventaxa @s usuari@s latin@s ante os anglosaxons.

Este compañeiro foi o que me deu a idea de facer un blog sobre o google wave en galego, idea que en un principio non me fixo moita gracia: facer un blog en galego sobre algo que non sabia como funcionaba, nin para que carallo servia. Eu xa tiña recibido a invitacion e xa entrara unha vez no panel pero aquelo non me decia nada. Pintou tan ben a cosa e foi tanta a sua insistencia que rematei por acceder.

Xa dentro me foi guiando pra que conseguira crear a miña primeira wave (onda) publica y algunhas cousas máis. Agora me atopo de cheo na tarefa de levar adiante este blog cas ultimas novedades do ultimo grito de google, o wave según nos afagamos a ela. Isto a pesar que xa teño un blog de axuda a webmasters principiantes máis un dedicado os inventos de google. En estes respectivos blogs farei algunha reseña sobre a novedade máis sera en este onde me dedique o wave en exclusiva. Perdoar meu galego non e normativizado, e máis ben da rua, pero e o que me gusta falar e por tanto escribir. O importante e entenderse.
Este blog tamen pode ser unha feramenta pra a xente de fala portuguesa e brasileira.

Eiqui podedes ver a miña primeira wave publica si xa eres d@s afortunad@s que xa teñen unha conta de wave en proximas entradas falaremos máis detidamente sobre o tema por partes:

No hay comentarios:

Publicar un comentario

 
COPYLEFT2009 Mistertrufa